.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش پروازهای فرودگاه های مازندران
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش پروازهای فرودگاه های استان با هواپیماهای تازه‌ خریداری شده ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سعداله وطن خواه افزود: از فرودگاه رامسر روزانه 22 پرواز رامسر - تهران به جز روزهای یکشنبه و شنبه برقرار است و در روزهای دوشنبه و جمعه هم پروازهایی به مبدا و مقصد مشهد انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به پتانسیل موجود در فرودگاه رامسر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر 4 پرواز هفتگی با هواپیماهای ATR تازه‌خریداری شده برای روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته در مسیر تهران - رامسر - تهران را برقرار کرد که به این ترتیب پروازهای هفتگی فرودگاه رامسر به 36 سورتی در هفته رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران درباره افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر همچنین افزود: در فرودگاه نوشهر روزانه یک پرواز به مشهد مقدس برقرار بود اما شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ATR های تازه‌خریداری شده خود در روزهای یکشنبه و جمعه هر هفته پروازهای نوشهر - تهران را برقرار می‌کند، بنابراین، شمار پروازهای هفتگی فرودگاه نوشهر به 18 سورتی رسید.

مهندس وطن خواه گفت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پروازهای آزمایشی تهران - ساری - تهران را با این ATRهای جدید در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته جاری برقرار می‌کند که البته احتمال تغییر ساعت یا روز این پروازهای فرودگاه ساری وجود دارد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.33 seconds.